UAfilm.TV
Підписуйтесь

Крути 1918


0
0
+12431393
6.70
HD 1080p
Довгоочікуваний військово-історичний проект, що має на меті відкрити правду на трагічні події боротьби за українську незалежність у період національно-визвольних змагань і поглянути на ті буремні дні очима молодих героїв-патріотів, що стали на захист Києва від більшовицької навали.

В центрі сюжету – історія двох братів, Андрія і Олекси Савицьких, які закохуються у прекрасну Софію. Молодість – саме час для кохання, але буремні події 1918 років змінили пріоритети братів. Більшовицькі орди підступають до столиці УНР і новий уряд кидає на боротьбу з ворогом усі боєздатні частини армії, включно з юнкерами і студентами. Чотири сотні юнаків, серед яких Андрій і Олекса, стають проти 4-тисячного добре озброєного війська…

Фільм «Крути 1918» (2018) має стати черговою сторінкою літопису відродження не лише українського кіно, але й української національної пам’яті.

Крути 1918

Підписатися на оновлення
  • Онлайн
  • Трейлер
UAfilm.TV
Відео заблоковано
на прохання правовласника :(
Написати відгук
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
  1. Гість Gold Vein
    Гість Gold Vein
    Учора, 02:08
    -2
    Агов! А чому це українські фільми суто про війни? З якого це дива Українців мають годувати війнами? Нам що, їх замало, чи що? Невже за стільки часу, в 21-му столітті, я вже не уточняю в яких роках... Невже не можна було зняти якийсь цікавий фільм, патріотичний? Невже патріотизм в Україні має проявлятись лише у війнах? Чому не можна зняти цікавий, захоплюючий фільм, де будуть пригоди, комедія, драма, мелодрама, та навіть бойовик... На справді, в 2019 році нема жодного цікавого українського фільму, всі українські фільми про війни... Це жах, якщо чесно... Навіть Франція почала знімати цікаві, захоплюючі фільми, чого я від них і не чекав) Єдиний мультфільм про Покотигорошка, чи як там його... Єдиний цей мульт більш-менш вже наближений до якісних мультфільмів, хоча сюжет там всеодно тупий... Дуже банальний... Освіту вроді би в Україні не погану дають, але чомусь цікавий сюдет чи у фільмі, чи в мультфільмі написати ніхто не хоче... Не вірю, що ніхто з українців не може написати цікавий сюдет, та хочаб придумати його... Є десятки, сотні, тисячі хороших і цікавих фільмів, чому з них аналоги не брати? Навіщо видумувати ровер з нуля, коли в сусідів вже ці ровери давно стоять... Коли бачиш бюджети американських, індійських, французьких, канадських, німецьких фільмів - зразу розумієш чому в них такі прибутки. А в нас знімають дешеві, банальні, нудні фільми... Чи це режисерів нормальних в Україні нема, чи сценаристів - я без поняття... Про акторів взагалі мовчу! І не називайте нікого, бо на справді я не зауважував УКРАЇНСЬКИХ цікавих акторів, які розмовляють українською, які цікаво грають, яких хочеться дивитись, поважати і дивуватись, як це він так придумав в той чи інший момент зробити так, а не інакше))) Нема хороших акторів... А дуже шкода! Нема навіть чим пишатись...
    1. NickZart
      NickZart
      Учора, 14:42
      0
      Про пригоди, драми, мелодрами і бойовики - як-би усі ці жанри не суперечать тематиці війни (тільки навіть про війну треба вміти знімати). Хочете пригод, чекайте на "Захара беркута", "Мавку" або гляньте фільм "Червоний". Там пригоди, бойовик, драма. І без війни. А стосовно війн, ну то вибачте, ми в таких часах живемо. Людям ця тема болить. І справедливості заради є лише один фільм який гарно розкрив проблематику війни (Я про Кіборгів). Все інше, за винятком Крут (В яких при тому не мало проблем) навіть не здобуло якоїсь широкої відомості серед мас. І про яку-це навалу військових фільмів ви кажете? "Позивний Бандерас" про якого більшість навіть не чула, хоча кажуть що фільм непоганий?
      Відкрийте на цьому сайті вкладку "Українське кіно" і оцініть кількість фільмів на військову тематику і кількість всього іншого.
      А стосовно гарних пригодницьких фільмів. Про "Сквот 32" чули? Он зараз в кіно іде! Може багато людей сходило на "Гуцулку Ксеню" - дійсно чудову і приємну комедію!?
      А як що-до фільму "Брама" з Ірмою Вітовсьою в головній ролі? А "Скажене весілля"? А "Дике поле"?
      І в усих цих фільмах є чудові актори. І у фільмах про війну теж!
      Коротше я це до чого. Не кажіть що у нас тільки про війну і знімають. Війна це важлива тема яку треба освітлювати і тим-паче у сьогоднішніх реаліях, але фільмам про війну приділяють рівно стільки-ж уваги як і всім іншим фільмам... а може навіть і менше. Принаймні про "Свінгерів" та "Дзідзьо" я чую мало не з кожного чайника, а Кіборги, Бандерас, та ті-ж самі Крути. То таке... поговорили і забули. Зато в нас нових Свінгерів знімають... А про інші фільми я взагалі мовчу. Про них якщо і чули, то одиниці. І є-ж фільми на будь-який смак. Комусь сподобається цьогорічна "Гуцулка Ксеня", комусь драматичний бойовик "Червоний", комусь молодіжний "Сквот 32", драма "Дике поле"... А комусь все і одразу! Просто про ці фільми не говорять із кожної щілини.

      Ваша цитата - "Навіть Франція почала знімати цікаві, захоплюючі фільми, чого я від них і не чекав..."
      Пфффф. Ну так, як можна було чекати цікавих фільмів від тих хто кінематограф вигадав!
      "Астерікс та Обелікс", "Таксі", "П'ятий елемент", ТОНННА щорічних французьких драм та комедій!

      І стосовно анімації... Якщо при існуванні такої фірми як "АНІМАГРАД" ви згадуєте вимученого та всіма забутого "Котигорошка" і навіть не думаєте про "Викрадену принцесу" та прийдешню "Мавку". Ну я навіть не знаю що на це відповісти...
  2. Гість Олександр
    Гість Олександр
    6 квітня 2019 11:53
    +3
    Дуже прикро бачити подібні речі. Відео заблоковано. Росіяни свої фільми бесплатно показують і веселяться.
    1. dianodis
      dianodis
      6 квітня 2019 12:49
      +9
      І тому в них 99% кінофільмів це комерційний шлак...можливо вже якщо ми так кричимо що хочемо в Європу то і приклад будемо брати з європейців і платити за інтелектуальну власність і чиїсь старання, навіть якщо і фільм вам може не сподобатись...на megogo це кіно коштує всього лише 30 грн.
      1. Віталій Красовський
        Віталій Красовський
        7 квітня 2019 14:03
        +4
        100% підтримую
  3. Гість Сергій
    Гість Сергій
    5 квітня 2019 00:57
    +1
    Цей фільм варто подивитись всім.Українську історію потрібно відновлювати і в нас ще попереду багато роботи.Слава Україні...
  4. Лiна
    Лiна
    2 квітня 2019 01:30
    +10
    Чесно, дуже сподобалось. Я зi Львова, але проживаю у криму, подивившись цю картину дуже дуже горда за Украiну.
  5. Гість Віталій
    Гість Віталій
    1 квітня 2019 23:09
    +3
    Фільм сподобався, а всім кому потрібні видовища, то це не сюди.
  6. Гість Олена
    Гість Олена
    31 березня 2019 01:29
    +2
    Цей фільм - неповага до всіх людей, які загинули в той час. Він огидний (і справа далеко не в спецефектах). Сценарій жахливий, ті хто його писали не знають нормально ні української мови, ні історії. Вони хоча б проконсультувалися з істориками. А таке "зображення" ворога, як психів та наркоманів, лише ганьбить подвиги тих, хто з ним воював.
  7. микола
    микола
    30 березня 2019 22:01
    -2
    Я патріотичний громадянин України, але переглянувши цей "витвір мистетства", не розумію чим "це" відразняється від рОСІЇ???? За все хороше, проти всього поганого??? Насправді було все як в АТО, командири потікали а хлопці воювали(((І наркозалежний командирчик "советов" це дійсно "перебор"!!!!
  8. Микола
    Микола
    30 березня 2019 21:27
    -1
    не вірю, кіно-якась маячня. Історичні факти перекручені!!!
  9. Gist
    Gist
    30 березня 2019 15:44
    -3
    фільм хороший! прекрасна гра акторів !
    а спецпефекти - то не для тaких фільмів,
    єдине хотлось би трохи більше історичних деталей ..
  10. Pasha758
    Pasha758
    28 березня 2019 21:55
    +5
    Є багато кращих патріотичних фільмів. Розчарувався.
  11. m0rpheus
    m0rpheus
    27 березня 2019 22:18
    +22
    Трагічний фільм, трагічні часи, які нажаль тривають і понині... Але я вірю, що ці всі жертви не марні. Слава Україні! Героям - Слава!
  12. Гість Роман
    Гість Роман
    27 березня 2019 19:52
    -3
    Не тьоркнув
  13. Федор
    Федор
    27 березня 2019 18:33
    -8
    Меня не впечатлил
    1. Гість Андрій
      Гість Андрій
      27 березня 2019 20:56
      +6
      А чому так? Які саме очікування не виправдалися? Ви очікували нових вражень від приголомшливих спецефектів, від загадковості та непередбачуваності розвитку шпигунського сюжету, від захоплюючої історії кохання, від надлюдських можливостей персонажів, від неймовірної жорстокості, чи може від гіркої, але надихаючої історичної правди?
      1. NickZart
        NickZart
        27 березня 2019 22:51
        +8
        Ну в принципі так. За винятком "непередбачуваного сюжету" (бо всі знають чим ця історія скінчилась) були якраз таки високі очікування. Трейлери та в цілому промо кампанія обіцяли жорстку драму з трагічним проте патріотичним фіналом. І сам фільм виглядав якісним, а фінальний результат вийшов так-собі. Подібні історії не можна доручати людям що банально не вміють знімати.
        Фільм про Крутянську битву де самої битви майже нема. Гра деяких акторів (Може окрім головного героя та третьопланових персонажів) залишає бажати кращого. Взагалі тут є дуже круті актори, але як то кажуть і одна ложка дьогтю... там бочка із медом... Ну ви знаєте.
        Якоїсь грандіозності та драматичності самої події теж нема. Та і погана графіка в очі лізе. На цей "намальований" потяг тільки лінивий не скаржився. Не могли вони той потяг в живу зняти, чи що? Весь фільм виглядає так, ніби знімальна група вже мала увесь готовий матеріал. І Оператор класний, історія, місцевість, саундтрек, і актори(не всі), але навіть погані актори не змогли-б самі все зіпсувати. І ось ми маємо таку потенційно шикарну картину, а потім хтось прийшов і змішав усі інгрідієнти дійсно гарного фільму у затягнуту кашу.

        Половину фільму знімали ніби зі спущеними рукавами. І бюджет-же був не малий! Ну як таку важливу історію можна було давати пофігістам!? І це при тому, що ми вже зняли "Кіборгів" де по суті історія майже один в один така сама (Наголошую що МАЙЖЕ)! Але фільм про Кіборгів дійсно викликає не підробні емоції, а з "Крутами 1918" суцільна фальш! Як так?

        Як це взагалі допустили?! Є сотні прикладів драматичного військового кіно: "Апокаліпсис сьогодні", "Операція Валькірія", "Піаніст" хоч і не про солдатів але теж є драмою про війну, і ще десятки прикладів. Блін, да в совку вміли подати військову драму (Що в більшості було тупою пропагандою, але треба визнати що знімати в совку вміли). Коротше прикладів НАВАЛОМ, є з чим порівняти!

        У фільму "Крути 1918" є лише один жирний плюс! Завдяки ньому люди почали дійсно масово говорити про битву під Крутами. Але це скоріше через вище названу чудову промо-кампанію та річницю самої битви, а сам фільм дійсно не виправдав жодних очікувань( І це ще м'яко сказано). А так я сподіваюсь що в майбутньому ми знімемо дійсно гарний фільм про битву під залізничною станцією Крути, що відбулась 1918 року.
        1. Dmytro
          Dmytro
          28 березня 2019 01:13
          +5
          Не дивився, але засуджую ;)
          Подивився лише трейлер і вже розчарувався. Повністю з вами згоден. Такі історії треба використовувати дуже обережно.
          В такому фільмі можна було всі наші сьогоденні проблеми висвітлити. Адже тоді як було - на території УНР більшовики створили таку собі ДНР але зі столицею в Харкові, і хотіли цим ДНРом підкорити решту України (що їм зрештою вдалось і до 1934 столицею залишався Харків)... двинулись на Київ котрого ніхто не хотів захищати, бо там за кілька років кільканадцять разів змінювалась влада, кожен тягнув ковдру на себе... і лише зграйка юнаків взялась захищати Київ....
          1. Мовне питання - в фільмі можна було дуже класно показати, що тоді люди теж мали дилему, багато хто не вмів або не хотів говорити... а напевно говорили якоюсь іншою говіркою. Торкнутись теми галичан і великої України etc.
          2. Політика - можна було у всій красі показати як різні тодішні ̶м̶у̶д̶а̶к̶и̶ отці нації сварились через владу і до чого це привело Україну.
          3. Суспільство - як тоді пасивне, байдуже, інтелектуально і світоглядно обмежене суспільство ставилось до ідеї незалежності, державотворення ітд.
          4. Геополітика. Тут взагалі можна показати як тодішні росіяни і "інші сусіди" були налаштовані в стосунку України.
          Цей фільм міг би стати символом поколінь. На ньому могли б діти виховуватись...
          1. Гість Андрій
            Гість Андрій
            29 березня 2019 22:03
            +3
            Висвітлити особливості того часу в поєднанні з усіма нашими сьогоденними проблемами за 110 хвилин, ну дуже важко. Думаю, що цей драматичний історичний епізод міг би стати частиною чи кульмінаційним моментом багатосерійного художнього фільму про початок минулого століття, яким можна було б зацікавити і пересічного глядача і більш вимогливого до видовищних баталій, романтики та найменших дрібниць глядача, та в якому відтворити важливі події та постаті того часу, показати плетиво міжнародних політичних змов, які вирішували долю не лише нашої країни, а й всієї тогочасної європи.
            Це міг би бути масштабний проект, який допоміг би всім нам однаково розуміти, та памʼятати наше історичне минуле, усвідомити ціну та історичні наслідки вчинків різних людей, зрозуміти що і чому колись щось в нашій історії пішло не так, що можна було зробити, щоб історія склалася інакше, та що і чому вже мало статися не минуче.
            Але чомусь є відчуття, що наша сьогоднішня кіногалюзь не має достатнього рівня готовності, щоб «потягнути» такий проект.
        2. Гість Андрій
          Гість Андрій
          28 березня 2019 23:14
          +3
          +
          Мені не відомо про рівень «пофігізму», але припускаю, шо з рівнем фінансування за першість він не змагався.
          Для порівняння, бюджети деяких сучасних фільмів військової тематики. Наведу відразу у гривнях за приблизним курсом 27 грн. за 1 дол.
          «Крути 1918» - 52 млн.грн., з яких 26 млн.грн. (50%) державної фінансової підтримки.
          «Дюнкерк» - 2700 млн.грн. (100 млн.дол.), що майже в 52 рази більше.
          «Ті, що говорять з вітром» - 3105 млн.грн., що в 60 разів більше.
          «Лють» - 1836 млн.грн. В 35 разів більше.
          «З міркувань совісті» - 1080 млн.грн. В 21 раз більше.
          «Темні часи» - 810 млн.грн. В 16 разів.
          А якби ще хтось, хто в темі, разом з цими цифрами та надав порівняльну інформацію про те, яким є рівень обладнаності в країнах виробництв таких фільмів місць для зйомок, забезпеченості сучасною апаратурою, костюмами, різноманітною бутафорією, витратними матеріалами, місцевими виробництвами, які здатні виготовити на замовлення в стислі терміни будь-яку необхідну для кіноіндустрії річ чи надати необхідну послугу, то, думаю, стало б зовсім сумно.
          То може не варто було й братися за таке кіно?
          Чи, все ж таки …?
          1. NickZart
            NickZart
            29 березня 2019 00:50
            0
            По-перше я не казав що фільм не треба було знімати, але про це трохи пізніше...
            Спочатку про бюджет. Ну кажучи про бюджет я перш за все казав про українське кіно, адже порівнювати наші можливості та можливості Голівуду якось неправильно.
            Вище названі мною "Кіборги" мали бюджет в 1.8 мільйонів доларів США, що становить приблизно 48.6 мільйонів гривень, а Крути мають 52 ляма гривень, проте за якістю вони явно гірші за тих самих Кіборгів. Або давайте згадаємо фільм "Червоний" який хоч і мав недоліки, але сприймався як досить гарний фільм, і при тому коштував 20 млн гривень!
            І гроші у випадку подібних історій дійсно важливі, але не першочергові, адже мусить бути банально гарно написаний сюжет та хоч якесь уявлення про те як фільм буде виглядати у кінці.
            Я казав в своєму коментарі що у фільму були усі задатки стати ШИКАРНИМ, і в оператора руки з потрібного місця ростуть, і сетинг натуральний, і хоч і не всі, але актори теж грають якісно. Проблема в сценарії. Фільм про битву під станцією "Крути", хоча самої баталії кіт наплакав і це при тому що фільм іде майже дві голини, історія рвана і її ковбасить між жанрами. Герої не розкриті і тому тяжко комусь із них співчувати. Співчуття виникають тільки від усвідомлення того, що це були дійсно живі люди а не персонажі, але в фільмі ти цього не бачиш! Ти бачиш картонних та стереотипних персонажів, і це при тому, що більшість з них грають дійсно гарні актори (Яким банально не дали розкритись).
            Тож підсумовуючи про що саме я казав.
            Абстрагуючись від реальної історії фільм просто ніякий. Відчуття виникають тільки від усвідомлення реальності тих подій, але сам фільм прісний, затягнутий, беземоційний (На емоції пробирає тільки коли у титрах показують старі фотографії справжніх людей що бились під Крутами). Про інші мінуси я вже казав у попередньому коментарі.

            І повертаючись до теми "Чи треба було його взагалі знімати"?
            Так, треба було! Просто треба слідкувати за тим як розвивається проект! Хай-би вони випустили фільм з затримкою, але зняли-б його дійсно якісно! Щось підтягнули-б, перезняли-б. Може взагалі змінили-б деякі моменти фільму. Бо в кінці залишається враження що ти переглянув якийсь полу-фабрикат. Я казав що у фільму "Крути 1918" є один жирний плюс! Завдяки ньому люди почали масово говорити про битву під Крутами. Але враження від фільму аж ніяк не найкращі. Бо подібна історія гідна кращої екранізації.
            (Зараз казатиму особисто за себе, але як я бачу з коментарів, я не один такий)
            Ну що це таке? Навіть в найдраматичніших моментах фільму я нічого не відчуваю. Бо я не бачу живих людей, я бачу акторів і якусь театральну постановку. Для порівняння в "Кіборгах", а особливо в фінальній сцені коли Серпень говорить із донькою по телефону (хто дивився, той зрозуміє) із мене стікали водоспади сліз!
            То я й кажу. Історію битви під Крутами треба було показати, але зробити це якісно!
            1. Гість Андрій
              Гість Андрій
              29 березня 2019 23:28
              0
              Не сприймайте мій коментар як дорікання. Я сам не відразу, як зʼявився фільм в мережі, почав його дивитися. Мабуть було якесь відчуття потреби підготувати себе до перегляду такої стрічки. Тому, коли все ж таки вирішив переглянути, був готовий до можливих недоліків, і намагався не звертати на них увагу, а зосереджуватися на приємних для мене моментах. Захопився шпигунською лінією сюжету. І скажу відверто, не пожалкував. Хоча самому аж засвирбіло, коли побачив того потяга. О, подумав, «хьондай». Ось зараз стане посеред поля і вся історія зміниться. Жарт звісно не до місця, але що є те є, продовжив дивитися далі і забув про нього.
          2. Nikko
            Nikko
            29 березня 2019 23:07
            -1
            Взвод знято за 6 мільйонів і це класний фільм! а взагалі, якщо немає можливості зняти по-людськи, то навіщо братись?
        3. Микола
          Микола
          30 березня 2019 21:39
          -1
          Нажаль, це і є не якісна пропаганда(((( На яку виділили багато коштів з державного бюджету((((
  14. Гість Олег
    Гість Олег
    26 березня 2019 23:18
    +3
    Нажаль, фільм мене розчарував, надіявся на краще. Такі фільми, про такі періоди, потрібно знімати набагато краще
  15. Oleksii
    Oleksii
    25 березня 2019 17:43
    +7
    Фільм класний!
    Але й є куди рости. Можливо треба запросити спеціалістів зі спецефектів з Голівуду...